czwartek, 23 czerwca 2011

Konkurs Ogniem i Mieczem

We wtorek na stronie Ogniem i Mieczem zostały ogłoszone wyniki konkursu na tekst (opowiadanie bądź inna forma) nawiązujący treścią, tematyka i stylizacją jezykową do okresu XVII w. Oczywiście i ode mnie poszedł mały tekst- list pułkownika księcia Jaremy (stacjonującego w Czehryniu) do ukochanej. Ku mojemu zaskoczeniu znalazłem się w trójce laureatów (na 14 nadesłanych prac). Nagrody dla laureatów to darmowy box do OiM i  jednorazowy rabat 20% na modele do tego systemu oraz teksty te zostana zamieszczone w podręczniku, który mam nadzieje ukaże się niedługo. Ponadto każdy z uczestników dostanie specjalną figurkę- Didy Lirnika!
Z tego miejsca gratuluje pozostałym laureatom, dziękuje innym osobom za "rywalizację" pisarską, a także wielkie podziękowanie dla Ekipy OiM za nagrody.
Zachęcam do śledzenia strony i forum OiM i branie udziału w konkursach (link do strony po prawej stronie) :)

Najprawdopodobniej wybiorę ten zestaw, jako nagrodę (dowództwo Chanatu Krymskeigo):


Dodatkowo zakupię 1-2 boxy tatarów do uzupełnienia podjazdu tatarskiego.

5 komentarzy:

  1. Jako jeden z sędziów w konkursie mogę pogratulować bardzo ciekawego i pomysłowego tekstu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) mogę zdradzić że w pewnym sensie był inspirowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas i miejsce akcji zaczerpnąłem nieco z trylogii Sienkiewicza, sama forma listu przyszła mi do głowy wzorując się na listach Jana III, a o stosunkach i nastrojach to już z różnych źródeł, no i dodatkowo w tekście wprowadziłem postać mojej dziewczyny (za jej pozwoleniem) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem zgrabnie Ci to wyszło, przyznaję :)

    OdpowiedzUsuń