poniedziałek, 6 czerwca 2011

Front współczesny

Dotarly dzisiaj do mnie paczki z Wargamera i Oddziału Ósmego. Mimo sesyjnego natłoku zajęć znalazłem chwilę by wszystko rozpakować i chociaż pobieżnie obejrzeć. To moje pierwsze modele w skali: 1:600- 2mm! Postanowiłem zabrać się za współczesne armie, a że w sklepie Wargamera mała promocja- blisterki po 10zł to troche modeli zakupiłem, a część zamówiłem od producenta. Oto co znalazło się w moich rękach:

ZSRR/Rosja:
-BRDM 3
-T-80 BW
-T-72
-T-72A
-SA 13 gopher
-Mi -24D HindD

USA:
-M1-A1 Abrams
-M1A2 Abrams
-HMMWV
-LAV-25
-M2/M3 Bradley
-M110A2
-AH-1W Super Cobra
-CH-47 Chinook

Izrael:
-Tiran 5

Do tego:
-6 zestawów piechoty
-2 zestawy Technicals



Co razem daje: 90 pasków piechoty (około 400 modeli), 22 modele śmigłowców i około 200 modeli pojazdów! Posłuży mi to do stworzenia armii: Izraela, USA w Iraku/Afganistanu, Palestyny i terrorystów, ale oczywiście to nie koniec zakupów modlei w tej skali. W planach powiększenie ww. armii plus stworzenie armii NATO i Polski, a takze armie Polski i ZSRR, plus lotnictwo Wielkiej Brytanii z okresu wojny światowej. Lepsze i wyraźniejsze zdjęcia modeli pojawią się kiedy je opodstawkuje i pomaluje ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz