sobota, 30 lipca 2011

Przestój

Wakacje wakacje.. Najlepszy modelarski czas na prace zważywszy na to, że pogoda nie sprzyja wypoczynkowi na dworze. Jednak nie mam czasu rozwijać projektów jakie sobie rozpisałem na najbliższy czas. Parę zamówień malowania i nie ma czasu na własne projekty. Dodatkowo od 19 sierpnia jestem w Hiszpanii w Lloret de Mar, więc prace staną w miejscu, ale odpoczynek też jest potrzebny.

Zostały mi do pomalowania 2 oddziały piechoty szwedzkiej i dragonia do Ogniem i Mieczem, ale niedługo je skończę, więc zacznę swoje projekty, zaczynając od najnowszego- Neuroshimy Tactics

Neuroshima Tactics- NST. Nowy polski system i modele rodzimej produkcji, mechanika w dużej mierze oparta na Infinity z kilkoma smaczkami jak interaktywne pole gry, limitowana amunicja i parę innych.. Zasady są za darmo, a figurki może nie są rewelacyjne i powalające, ale jednak mają swój klimat i urok. Dwanaście modeli jakie na mnie czeka nie powinny być wielkim wyzwaniem i w wolnym czasie zamieszczę ich zdjęcia na blogu, który ciągle jeszcze świeci pustkami, ale cierpliwości!

1 komentarz:

  1. Czekam z niecierpliwością na pomalowane figsy do Neuroshimy! Może ładne malowanie uratuje moją opinię o nich, bo po obejrzeniu metali wyjętych bezpośrednio z pudełka nie jest ona pochlebna...

    OdpowiedzUsuń