środa, 30 listopada 2011

Mad days

W dniach 10-13 listopada w Lublinie miał miejsce Falkon, a w ramach niego równoległa impreza Mad days 2011- pierwsza edycja ogólnopolskiej imprezy, która łączy wszystkie bitewniaki: historyczne, fantasy i SF. Jako zagorzały fan wielu systemów historycznych (i nie tylko) postanowiłem robić szereg pokazów gier: Ogniem i Mieczem, Mein Panzer, OWW2 i Dystopian wars. Ilości pokazów i rozegranych gier nie sposób policzyć, ale całe 4 dni bawiłem się wybornie. Dodatkowo na imprezie można było spotkać się z Konradem Sosińskim i Rafałem Szwelickim- twórcami Ogniem i Mieczem, a także z twórcami innych gier m.in. Umbry Turris.



















Pokazy okazały się bardzo owocne. Kilku graczy z Lubelszczyzny (i nie tylko) zainteresowało się prezentowanymi przeze mnie systemami.


































Teraz parę słów o samej imprezie. Organizacja, była bardzo dobrze przygotowana (może  z wyjątkiem czwartku, kiedy okazało się że lekcje w szkole, której odbywała się impreza kolidowały z możliwością przygotowania sal i stołów do gry, ale opóźnienie nie ostudziło zapału graczy, należy jednak zaznaczyć, że nie wynikało to z winy organizatorów, tylko dyrekcji szkoły). Podczas imprezy odbywało się także wiele pomniejszych rzeczy, turnieje m.in w Infinity, Warhammera 40k i Fantasy Battles, dodatkowo można było spróbować swoich sił w warsztatach malarskich, rzeźbiarskich oraz w  konkursie malarsko-rzeźbiarskim Mater of Imagination (moja skromna praca również została wystawiona, jednak do ideału jeszcze wiele jej brakuje)


















Całą imprezę oceniam bardzo pozytywnie i czekam na kolejną edycję. Poniżej kilka zdjęć ze stoiska Wargamera gdzie spędziłem większą część swojego czasu na Mad days:






















Zapraszam też do obejrzenia galerii całej imprezy tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz